Măsuri întreprinse pentru desfăşurare a activităţii Biroului Agricol


buna-desfăşurare-a-activităţii-Biroului-Agricol-Tecuci

  În atenţia fermierilor – Având în vedere situaţia de urgenta din tara, va comunicam măsurile întreprinse pentru buna desfăşurare a activităţii din cadrul Biroului Agricol:  

  Cererile privind solicitările de: adeverinţe necesare la APIA , adeverinţe necesare acordării „Ajutorului de minimis pentru aplicarea programului de susţinere a produsului tomate în spaţii protejate” conform H.G. 248/26.03.2020   la Direcţia pentru Agricultura Judeţeana Galaţi, copii din Registrul Agricol, etc., vor fi trimise prin:

În cerere scrisa de mână sau în format electronic  se va menţiona:  suprafaţa utilizata, structura de culturi, unde este necesară adeverinţa precum şi menţiunea că taxa pentru eliberarea adeverinţei va fi achitată ulterior la casieria Municipiului Tecuci.

            Pentru persoanele fizice/juridice care utilizează teren agricol în arendă/comodat, se va trimite tabelul centralizator al contractelor de arenda/comodat.

            În cazul  contractelor de arendare, 3 formulare completate semnate si datate, însoţite de documentele anexe vor fi trimise prin posta la adresa primăriei Tecuci pentru a fi înregistrate, la care se ataşează cererea în care se va menţiona de asemenea că taxa va fi achitată ulterior la casieria municipiului Tecuci.

Vă mulţumim pentru înţelegere!

  • Cerere adeverinta APIA . Descarca documentul de AICI
  • Cerere copie din Registrul Agricol . Descarca documentul de AICI
  • Cerere adeverinta ajutor de MINIMIS. Descarca documentul de AICI
  • Cerere inregistrarea contract de arendare. Descarca documetul de AICI

 


Total Page Visits: 881 - Today Page Visits: 6

Comentariile sunt închise.