Biroul de presă


Biroul de presă Acreditarea reprezentanţilor mass-media

Biroul de presă
Acreditarea reprezentanţilor mass-media

 
   Conform prevederilor Legii 544 / 2001, pentru informarea promptă şi corectă cu privire la activităţile desfăşurate în cadrul Primăriei Municipiului Tecuci, jurnaliștii care vor menține legătura cu instituția noastră sunt rugaţi să completeze următorul formular:






Reprezentanții mass-media au la dispoziție două tipuri de acreditare la Primăria Tecuci:

I. Acreditarea permanentă

Pentru a obține acreditare permanentă la Primăria Tecuci pentru anul în curs, jurnaliștii interesați completează și transmit Biroului de Comunicare următoarele documente:

  • Formular de acreditare –  se completează formularul de mai sus
  • Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal  – disponibil  AICI
  • Fotocopie după legitimația de presă/serviciu vizată la zi.

Documentația completă va fi transmisă pe adresa de e-mail registratura@municipiultecuci.ro.

II. Acreditarea temporară

Acreditarea temporară (valabilă 24h) poate fi obţinută de jurnaliștii fără acreditare permanentă care doresc să participe la o acțiune destinată mass-media, organizată de Primăria Tecuci.

Acreditarea temporară se acordă pe baza unei solicitări din partea redacţiei, transmisă pe adresa de e-mail registratura@municipiultecuci.ro.

Acreditarea temporară permite accesul în Primăria Tecuci la acțiunea/acțiunile pentru care a fost emisă. Pentru conformitate, jurnalistul trebuie să prezinte obligatoriu actul de identitate și legitimația de presă în momentul accesului. 

Relații suplimentare privind modul de acreditare pot fi obţinute la următoarele numere de telefon:

  • 0372.364.111 (centrala)
  • xxxxxx (direct la ofițerul de presă)

sau pe adresa de e-mail:


Total Page Visits: 161 - Today Page Visits: 1

Comentariile sunt închise.