♦17.04.2025 – REZULTATUL FINAL la concursul/examenul de ocupare a unei functii publice de executie vacante pe durata nedeterminata cu norma intraga de Politist local clasa III, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Control Activitati Comerciale din cadrul Directiei Politie Locala din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci. Descarcă documentul de AICI
♦16.04.2025 – Avand in vedere prevederile Art. VII alin. (3) lit. a) din O.U.G. nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal – bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene si art. VII alin. (7)/XI din O.U.G. nr. 121 /2023 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ , precum si pentru modificarea art. III din O.U.G. nr. 191/2022 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ , Art. 88 alin. (2) Art. 89 din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019 cu modificarile si completarile ulterioare, Art. VII alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice , pentru consolidare fiscala , combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, Primaria Municipiului Tecuci organizeaza concurs/examen de recrutare (selectie), pentru functia publica de executie vacanta consilier, clasa I, grad profesional superior in cadrul Compartimentului Monitor Oficial Local-Serviciul Juridic din cadrul Aparatului de Specialitate al Municipiul Tecuci .
Desfasurarea concursului/examenului :
-Proba scrisa : 16.05.2025 , ora. 11.00 , la sediul institutiei;
-Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior si va avea loc la sediul institutiei ;
Durata normala a timpului de munca este de 8 ore /zi , 40 ore/saptamana, perioada nedeterminata.
Pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier , clasa I, grad profesional superior, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii de participare :
Conditii generale :
– conditiile prevazute de art. 465, art. 468 alin. (1) lit.c) din O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificariele si completarile ulterioare ;
Conditii specifice :
– sa indeplineasca conditiile de studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta , precum si conditiile specifice necesare ocuparii functiei publice, respectiv stiinte sociale ( Domeniul fundamental ) ;
– sa indeplineasca conditiile minime de vechime in specialitate prevazute la art.468 alin.(1) lit. c), respectiv minimum 7 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice ;
– sa aiba cunostinte operare pe calculator nivel mediu ;
Data publicare concurs : 16.04.2025
Dosarele de inscriere la concurs/examen se vor depune la sediul institutiei publice organizatoare in termen de 20 de zile calendaristice de la data publicarii anuntului respectiv (16.04. 2025 – 05.05.2025).
Conform art. 465 si Anexa nr. 10- Art. 94 alin. (2) din O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificarile si completarile ulterioare , dosarul va cuprinde urmatoarele documente :
a) formularul de inscriere, prevazut la art. 137 lit. b) ;
b) copia cartii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autoritatile competente, in cazul in care a intervenit schimbarea numelui consemnat in certificatul de nastere;
d) copia carnetului de munca si/sau a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata , care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului detinut , potrivit prevederilor din prezentul cod, dupa caz;
e) copie ale diplomelor de studii sau echivalente , certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari sau detinerea unor competente specifice , dupa caz;
f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior demararii etapei de selectie de catre medicul de familie al candidatului si a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii , valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaratia pe propria raspundere, prin completarea rublicii corespunzatoare din formularul de inscriere, sau adeverinta care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica;i) declaratia pe propria raspundere , prin completarea rublicii corespunzatoare din formularul de inscriere, privind faptul ca, in ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituita sau nu i-a incetat contractual individual de munca pentru motive disciplinare;
Copiile de pe actele depuse la dosarul de concurs se vor prezenta insotite de documentele originale care vor fi certificate pentru conformitate de catre secretarul comisiei de concurs, pana cel tarziu la data desfasurarii probei interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functia publica in cazul promovarii concursului.
Conform Art. 96 din O.U.G. nr. 57/2019, la finalul procesului de constituire a dosarului de concurs, fiecarui candidat i se atribuie un numar de inregistrare a dosarului de concurs care se utilizeaza in comunicarea rezultatelor probelor .
Selectarea dosarelor se va face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data limita de depunere a dosarelor de concurs.
Descarcă anuntul, biblografia și tematica de AICI
Descarcă fișa de post de AICI
♦10.04.2025 – REZULTATUL PROBEI INTERVIU la concursul/examenul de ocupare a unei functii publice de executie vacante pe durata nedeterminata cu norma intraga de Politist local clasa III, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Control Activitati Comerciale din cadrul Directiei Politie Locala din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci. Descarcă documentul de AICI
♦10.04.2025 – REZULTATUL PROBEI SCRISE la concursul/examenul de ocupare a unei functii publice de executie vacante pe durata nedeterminata cu norma intraga de Politist local clasa III, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Control Activitati Comerciale din cadrul Directiei Politie Locala din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci. Descarcă rezultatul de AICI
♦04.04.2025 – REZULTATUL verificarii eligibilitatii candidatilor la concursul/examenul de ocupare a unei functii publice de executie vacante pe durata nedeterminata cu norma intraga de Politist local clasa III, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Control Activitati Comerciale din cadrul Directiei Politie Locala din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci. Descarcă documentul de AICI
♦31.03.2025 – REZULTATE FINALE ale examenului de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut pentru un nr. de 9 functionari publici de executie (politisti locali) – Directia Politie Locala din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci. Descarcă documentul de AICI
♦27.03.2025 – Rezultat – PROBA INTERVIU la examenul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut pentru un numar de 9 (politisti locali) functionari publici de executie – Directia Politie Locala din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci. Descarcă rezultatul de AICI
♦26.03.2025 – REZULTATUL PROBEI SCRISE la examenul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut pentru un numar de 9 (politisti locali) functionari publici de executie, Directia Politie Locala din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci. Descarcă rezultatul de AICI
♦18.03.2025 – REZULTATUL verificarii eligibilitatii candidatilor la examenul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut pentru 9 politisti locali, functii publice de executie clasa I si clasa III, Directia Politie Locala din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci. Descarca rezultatul de AICI
♦11.03.2025 – Avand in vedere prevederile art. VII alin. (7)/ XI din O.U.G. nr. 121 /2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, art. 89 din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019 cu modificarile si completarile ulterioare, art. VII alin. (3) lit. b) din O.U.G. nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal – bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, Primaria Municipiului Tecuci organizeaza concurs/examen de recrutare, pentru functia publica de executie vacanta de Politist local clasa III, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Control Activitati Comerciale din cadrul Directiei Politie Locala din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci.
Desfasurarea concursului/examenului :
–Proba scrisa : 10.04.2025 , ora. 13.00 , la sediul institutiei;
–Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior si va avea loc la sediul institutiei ;
Durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, perioada nedeterminata.
Pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de Politist local clasa III, grad profesional debutant, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii de participare :
Conditii generale :
– conditiile prevazute de art. 465, art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificariele si completarile ulterioare ;
Conditii specifice :
– studii liceale, respective studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
– vechime 0 ani
– carnet conducere categoria B
Data publicare Anunt concurs : 11.03.2025
Dosarele de inscriere la concurs/examen se vor depune la sediul institutiei publice organizatoare in termen de 20 de zile calendaristice de la data publicarii anuntului (11.03.2025-31.03.2025)
Conform art. 465 si Anexa nr. 10- Art. 94 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificarile si completarile ulterioare, dosarul de concurs va cuprinde urmatoarele documente :
a) formularul de inscriere , prevazut la art. 137 lit. b) ;
b) copia cartii de identitate ;
c) copia actului doveditor emis de autoritatile competente , in cazul in care a intervenit schimbarea numelui consemnat in certificatul de nastere ;
d) copia carnetului de munca si/sau a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata , care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului detinut , potrivit prevederilor din prezentul cod , dupa caz ;
e) copie ale diplomelor de studii sau echivalente , certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari sau detinerea unor competente specifice , dupa caz;
f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior demararii etapei de selectie de catre medicul de familie al candidatului si a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii , valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar ;
h) declaratia pe propria raspundere , prin completarea rublicii corespunzatoare din formularul de inscriere , sau adeverinta care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica ;
i) declaratia pe propria raspundere , prin completarea rublicii corespunzatoare din formularul de inscriere , privind faptul ca , in ultimii 3 ani , persoana nu a fost destituita sau nu i-a incetat contractual individual de munca pentru motive disciplinare.
Copiile de pe actele depuse la dosarul de concurs se vor prezenta insotite de documentele originale care vor fi certificate pentru conformitate de catre secretarul comisiei de concurs, pana cel tarziu la data desfasurarii probei interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functia publica in cazul promovarii concursului.
Conform Art. 96 din O.U.G. nr. 57/2019 , la finalul procesului de constituire a dosarului de concurs, fiecarui candidat i se atribuie un numar de inregistrare a dosarului de concurs care se utilizeaza in comunicarea rezultatelor probelor.
Selectarea dosarelor se va face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data limita de depunere a dosarelor de concurs.
Descarcă anuntul, biblografia și tematica de AICI
♦ 10.03.2025 – ANUNȚ Rezultatul Final, la concursul /examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual, referent I si inspector specialitate IA din cadrul Direcției de Asistență Socială Tecuci.
Având în vedere prevederile Hotărârii nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, în vederea organizarii concursului/examenului de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual, referent I si inspector specialitate IA din cadrul DAS Tecuci, comisia de concurs comunică următorul rezultat final:
-
-
- Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestații în termen de 24 ore de la afișare, conform art. 53 din Hotărârea nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și le depun la secretariatul comisiei de concurs și soluționare a contestațiilor.
-
♦ 10.03.2025 – ANUNȚ Rezultatul Probei interviu, la concursul/examen de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual, referent I si inspector specialitate IA din cadrul D.A.S Tecuci, din data de 10.03.2025.
Având în vedere prevederile Hotărârii nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, în vederea promovării în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual, referent I si inspector specialitate IA din cadrul D.A.S Tecuci, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale Probei interviu:
-
-
- Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestații în termen de 24 ore de la afișare, conform art. 53 din Hotărârea nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și le depun la secretariatul comisiei de concurs și soluționare a contestațiilor.
-
♦ 10.03.2025 – ANUNȚ Rezultatul Probei Scrise, la concursul/examen de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual, referent I si inspector specialitate IA din cadrul D.A.S Tecuci, din data de 10.03.2025.
În conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, la concursul/examen de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual de referent I si inspector specialitate IA din cadrul D.A.S Tecuci, din data de 10.03.2025, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale Probei Scrise:
-
-
- Candidații declarații ADMIȘI vor susține proba interviu în data de 10.03.2025 ora 15:00 la sediul Direcției de Asistență Socială Tecuci;
- Afișarea anunțului rezultatului Probei Scrise – 03.2025, ora 14:30 sediul / site-ul Direcției de Asistență Socială Tecuci;
- Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestații în termen de 24 ore de la afișare, conform art. 53 din Hotărârea nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și le depun la secretariatul comisiei de concurs și soluționare a contestațiilor.
-
03.03.2025 – ANUNȚ PRIVIND REZULTATUL FINAL pentru concursul/examenul de promovare în grad profesional imediat următor celui deținut respectiv în funcțiile publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, consilier, clasa I, grad profesional principal, consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Contabilitate, resurse umane, achiziții al Direcției de Asistență Socială Tecuci.
Având în vedere prevederile art.96, art.109 alin.(1) și alin.(2) și art.157 alin.(6) și alin.(10) din Anexa nr.10 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, comisia de concurs comunică următorul rezultat final:
-
-
- Conform prevederilor 157, alin.(1) din Anexa 10 la O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului verificării eligibilităţii candidaţilor, probei scrise ori a interviului, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie prin intermediul platformei informatice de concurs, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
- Afişat astăzi, 03.2025 ora 16:10 la sediul DAS Tecuci din strada Elena Doamna nr.2, și pe site-ul instituției.
-
03.03.2025 – ANUNȚ PRIVIND REZULTATUL PROBEI INTERVIU la concursul/examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut anterior, pentru functiile publice de executie din cadrul Compartimentului, contabilitate, resurse umane, achiziții al Direcției de Asistență Socială Tecuci, organizat în data de 03.03.2025.
Având în vedere prevederile art.157 alin.(5) din Anexa nr.10 la O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, comisia de concurs, constituită prin Decizia nr.32/30.01.2025 a directorului executiv al DAS Tecuci, în urma notării probei interviu, comunică următorul rezultat:
-
-
- Conform prevederilor art.157, alin.(1) din Anexa 10 la O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului verificării eligibilităţii candidaţilor, probei scrise ori a interviului, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie prin intermediul platformei informatice de concurs, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
- Interviul sa desfasurat în data de 03.03.2025, începand cu ora 15:40, la sediul DAS Tecuci din strada Elena Doamna 2.
- Afişat astăzi, 03.2025 ora 16:10 la sediul DAS Tecuci din strada Elena Doamna nr.2, și pe site-ul instituției.
-
03.03.2025 – ANUNȚ PRIVIND REZULTATUL PROBEI SCRISE din data de 03.03.2025 pentru concursul/examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut anterior, pentru funcțiile publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, consilier, clasa I, grad profesional principal, consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Comp.Contabilitate, resurse umane, achiziții al D.A.S. Tecuci.
Având în vedere prevederile art. 157 alin.(7) din Anexa nr.10 la O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, comisia de concurs/examen de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut anterior, pentru functionarii publici, din cadrul compartimentului Contabilitate, resurse umane, achiziții a DAS Tecuci, în urma notării probei scrise, comunică următoarele rezultate:
-
-
- Conform prevederilor art. 157 alin.(5) din Anexa nr.10 la O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, pentru a fi admiși, candidatii trebuie să obțină minimum 50 de puncte.
- Conform prevederilor art. 157 alin.(2) din Anexa nr.10 la O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, se pot prezenta la următoarea probă numai candidații declarați admiși la proba precedentă.
- Candidatul declarat „ADMIS” la proba scrisă va susține proba interviu, în data de 03.03.2025, ora 15:40, la sediul Direcției de Asistență Socială Tecuci, conform prevederilor art. 103 alin.(3) din Anexa nr.10 la O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
-
Afişat astăzi, 03.03.2025, ora 15:30 la sediul Direcției de Asistență Socială Tecuci, pe site-ul instituției, și în secțiunea concursuri și examene al Primariei Tecuci, conform prevederilor art. 157 alin.(7) din Anexa nr.10 la O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ.
28.02.2025 – Rezultat selecție dosare concurs/examen, organizat pentru promovarea în grade/trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual, care îndeplinesc conditiile de promovare, din cadrul D.A.S. Tecuci. În conformitate cu art 37 din H.G.nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale selecției dosarelor de înscriere la concurs/examen:
-
-
- Candidații declarații ADMIȘI vor susține proba scrisă în data de 10.03.2025 ora 13:00 la sediul Direcției de Asistență Socială Tecuci;
- Afișarea anunțului rezultatului selecției dosarelor – 28.02.2025, sediul/site-ul Direcției de Asistență Socială Tecuci;
- Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestații în termen de 24 ore de la afișare, conform art. 53 din H.G.nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare și le depun la secretariatul comisiei de concurs și soluționare a contestațiilor – Comp. contabilitate, resurse umane, achiziții.
-
♦ 25.02.2025 – ANUNȚ privind examenul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut pentru functionarii publici din cadrul Directiei Politie Locala – Aparatul de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci. In conformitate cu prevederilor art.478,art.479 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art. 156-Anexa nr. 10 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, U.A.T Municipiul Tecuci, organizează examen în vederea promovarii in grad profesional imediat superior celui detinut, pentru 9 functionari publici (politisti locali) – Directiei Politiei Locale din cadrul – Aparatul de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci , dupa cum urmeaza:
– 6 politisti locali clasa III grad profesional asistent promoveaza in grad profesional principal
– 3 politisti locali clasa I grad profesional asistent, promoveaza in grad profesional principal
Examenul de promovare consta in urmatoarele etape:
-
-
- Verificarea eligibilitatii candidatilor, in urma depunerii dosarelor de examen, ce va avea loc in termen de maximum 5 zile lucratoare, de la data expirarii termenului de depunere a acestora (17.02.2025-21.03.2025).
- Proba scrisă : 03.2025, incepand cu ora 13,00, la sediul U.A.T. Municipiul Tecuci.
-
Data și ora interviului vor fi comunicate ulterior si va avea loc la sediul institutiei.
Condiții de participare:
Pentru a participa la examenul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ condițiile generale prevazute de art. 479 alin. (1) lit. a) ,c), d), alin.(2) din O.UG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
-
-
- sa aiba cel putin 3 (trei) ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza;
- sa fi obtinut cel putin calificativul «bine» la evaluarea performanțelor individuale in ultimii 2 ani de activitate ;
- sa nu aiba o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentului cod ;
-
Pentru concursul de promovare in funcțiile publice de execuție, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor Anexei nr.10 art. 156 alin. (5) lit. a),b), c), e) , cu modificarile și completarile ulterioare :
-
-
- adeverinta eliberata de Compartimentul Resurse Umane, SSM in vederea atestarii vechimii in gradul profesional din care promoveaza;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performantelor profesionale individuale din ultimii 2 (doi) ani de activitate ;
- adeverinţa eliberată de Compartimentul de Resurse Umane,SSM în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
- formularul de inscriere prevazut la art. 137 lit.b) – Anexa nr. 10 din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare
-
Copiile dupa actele depuse la dosarul de concurs/examen se vor prezenta insotite de documentele originale care vor fi certificate pentru conformitate de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate .
Dosarele de înscriere la concurs/examen se vor depune în termen de 20 de zile calendaristice de la data afisarii anunțului pe site-ul si la avizierul Primariei Municipiului Tecuci (perioada de depunere a dosarelor 25.02.2025-26.03.2025).
Descarcă anuntul si bibliografia de AICI
Descarcă fișe post de AICI
♦ 24.02.2025 – ANUNȚ privind verificarea eligibilitatii dosarelor depuse de concurenti pentru concursul/examen pentru promovarea în grad profesional, ce se va organiza în data de 03.03.2025 pentru promovarea în grad professional, conform art .157, alin.(1), lit”a” din Anexa 10 – Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul selectării dosarelor pot depune contestaţie, la sediul DAS Tecuci, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor.
Candidatii declarati admiși la selectia dosarelor , se vor prezenta la proba scrisa în data de 03.03.2025, ora 14:00, la sediul Direcţiei de Asistență Socială Tecuci. Anunțul a fost afișat azi, 24.02.2025
♦ 17.02.2025– Rezultatul probei scrise la concursul/examenul de ocupare a unei functii publice de executie vacante pe durata nedeterminata cu norma intraga de Referent clasa III grad profesional superior -Compartiment Evidenta Persoanei din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Tecuci – Serv. Fara personalitate juridica aflat in subordinea Consiliului Local al Municipiului Tecuci. Avand in vedere prevederile Art. VII alin. (3), alin. (25)-(27) si alin. (35), alin. (37) din O.U.G. nr. 121/2023 si art. 106-108 din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019 cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs/examen, comunica urmatoarele rezultate ale probei scrise :
-
-
- Afişat astăzi 17.02.2025, ora 16.15 la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Tecuci .
-
11.02.2025 – Examen promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual conform H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice. (Direcți de Asistență Socială Tecuci)
Depunere dosare-10 zile lucratoare, în perioada 11.02.2025 – 24.02.2025, la sediul institutiei;
Data, ora şi locul desfăşurării examenului(proba scrisă): 10.03.2025, ora 13:00, sediul Direcției de Asistență Socială Tecuci, str. Elena Doamna nr.2,
-
-
- – proba interviu, în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul instituţiei, doar acei candidați care au obţinut la proba scrisă minimum 50 puncte condiţiile de participare la examenul de promovare, conform art.72, alin.(2) din : H.G. 1336/2022:
- – pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să fi obţinut calificativul „foarte bine” la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta s-a aflat în activitate;
- – să aibă o vechime de minimum 3 ani în gradul profesional deținut;
-
Conținutul dosarului de înscriere la examenul de promovare, conform art.72, alin.(3) din : H.G. 1336/2022
-
-
- – cererea de înscriere;
- – adeverința eliberata de angajator din care să reiasă vechimea în gradul sau treapta profesională din care promovează;
- – copii ale rapoartelor de evaluare a performanțelor profesionale din ultimii 3 ani în care s-a aflat în activitate.
-
Pentru detalii descarcă documentul de AICI
07.02.2025 – REZULTATUL verificarii eligibilitatii candidatilor la concursul/examenul de ocupare a unei functii publice de executie vacante pe durata nedeterminata cu norma intraga de Referent clasa III grad profesional superior- Compartiment Evidenta Persoanei din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Tecuci – Serv. Fara personalitate juridica aflat in subordinea Consiliului Local al Municipiului Tecuci.
Avand in vedere prevederile art. VII alin (20) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, precum si pentru modificarea art. III din O.U.G. nr 191/2022 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, comisia de concurs, comunica rezultatele probei de verificare a eligibilitatii candidatilor inscrisi :
-
-
- Candidatii decrarati admisi vor sustine proba scrisa in data de 17.02.2025 ora 13.00, la sediul Primariei Municipiului Tecuci.
-
- Afisat astazi, 07.02.2025, ora 13.30 la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Tecuci.
-
21.01.2025 – ANUNȚ CONCURS – Avand in vedere prevederile art. VII alin. (7)/ XI din O.U.G. nr. 121 /2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, art. 89 din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019 cu modificarile si completarile ulterioare, art. VII alin. (3) din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal – bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, art. VIII alin. (8) din O.U.G. nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal – bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, Primaria Municipiului Tecuci organizeaza concurs/examen de recrutare, pentru functia publica de executie vacanta de Referent clasa III, grad profesional superior in cadrul Compartimentului Evidenta Persoanei din cadrul Serviciului Public Comunitar Locala de Evidenta a Persoanelor Tecuci, serviciu fara personalitate juridica aflat in subordinea Consiliului Local al Municipiului Tecuci. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
17.01.2025 – REZULTATUL verificarii eligibilitatii candidatilor la concursul/examenul de ocupare a unei functii publice de executie temporar vacanta, pe durata determinata , cu norma intreaga de consilier clasa I grad profesional asistent , Compartiment Evidenta Persoanei – S.P.C.L.E.P. Tecuci , institutie fara personalitate juridica , aflata in sub subordinea Consiliului Local al Municipiului Tecuci. Descarc[ documentul de AICI
16.01.2025 – Avand in vedere prevederile art. VII alin. (7)/ XI din O.U.G. nr. 121 /2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, art. 89 din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019 cu modificarile si completarile ulterioare, art. VII alin. (3) din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal – bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, art. VIII alin. (8) din O.U.G. nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal – bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, Primaria Municipiului Tecuci organizeaza concurs/examen de recrutare, pentru functia publica de executie vacanta de Referent clasa III, grad profesional superior in cadrul Compartimentului Evidenta Persoanei din cadrul Serviciului Public Comunitar Locala de Evidenta a Persoanelor Tecuci, serviciu fara personalitate juridica aflat in subordinea Consiliului Local al Municipiului Tecuci.
Desfasurarea concursului/examenului :
–Proba scrisa : 27.02.2025 , ora. 13.00 , la sediul institutiei;
–Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior si va avea loc la sediul institutiei ;
Durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, perioada nedeterminata.
Pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de Referent clasa III, grad profesional superior, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii de participare :
Conditii generale :
– conditiile prevazute de art. 465, art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificariele si completarile ulterioare ;
Conditii specifice :
– studii liceale, respective studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
– vechime minima 7 ani
Data publicare Anunt concurs : 16.01.2025
Dosarele de inscriere la concurs/examen se vor depune la sediul institutiei publice organizatoare in termen de 20 de zile calendaristice de la data publicarii anuntului (16.01.2025-04.02.2025)
Conform art. 465 si Anexa nr. 10- Art. 94 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificarile si completarile ulterioare, dosarul de concurs va cuprinde urmatoarele documente :
a) formularul de inscriere , prevazut la art. 137 lit. b) ;
b) copia cartii de identitate ;
c) copia actului doveditor emis de autoritatile competente , in cazul in care a intervenit schimbarea numelui consemnat in certificatul de nastere ;
d) copia carnetului de munca si/sau a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata , care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului detinut , potrivit prevederilor din prezentul cod , dupa caz ;
e) copie ale diplomelor de studii sau echivalente , certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari sau detinerea unor competente specifice , dupa caz ;
f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior demararii etapei de selectie de catre medicul de familie al candidatului si a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii , valabil potrivit prevederilor legale ;
g) cazierul judiciar ;
h) declaratia pe propria raspundere , prin completarea rublicii corespunzatoare din formularul de inscriere , sau adeverinta care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica ;
i) declaratia pe propria raspundere , prin completarea rublicii corespunzatoare din formularul de inscriere , privind faptul ca , in ultimii 3 ani , persoana nu a fost destituita sau nu i-a incetat contractual individual de munca pentru motive disciplinare.
Copiile de pe actele depuse la dosarul de concurs se vor prezenta insotite de documentele originale care vor fi certificate pentru conformitate de catre secretarul comisiei de concurs, pana cel tarziu la data desfasurarii probei interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functia publica in cazul promovarii concursului.
Conform Art. 96 din O.U.G. nr. 57/2019 , la finalul procesului de constituire a dosarului de concurs, fiecarui candidat i se atribuie un numar de inregistrare a dosarului de concurs care se utilizeaza in comunicarea rezultatelor probelor .
Selectarea dosarelor se va face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data limita de depunere a dosarelor de concurs.
Bibliografia si Tematica
-
-
- Constituția României, republicată ;- cu tematica -Constituția României, republicată :integral
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare ; – cu tematica – Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare: integral
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare ;- cu tematica – Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare : integral
- Partea I Titlul I si Titlul II ale partii a II-a, Titlul I al partii a IV-a , Titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare – cu tematica – Partea I Titlul I si Titlul II ale partii a II-a, Titlul I al partii a IV-a, Titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare :integral
- O.U.G. nr. 97/2005, privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, cu modificările şi completările ulterioare;- cu tematica – Capitolul II – Organizarea și administrarea R.N.E.P. Capitolul III – Actele de identitate Capitolul IV – Domiciliul și reședința Capitolul V – Sancțiuni
- H.G. nr. 295/ 2021 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor legale privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, precum și pentru stabilirea formei și conținutului actelor de identitate, ale dovezii de reședință și ale cărții de imobil; – cu tematica – Capitolul II – Organizarea evidenței persoanelor Capitolul III – Înregistrarea și actualizarea datelor privind persoana fizică Capitolul IV – Eliberarea actelor de identitate Capitolul V -Stabilirea reședinței Capitolul VI – Organizarea și actualizarea evidenței locatarilor prin cartea de imobil Capitolul VII – Furnizarea sau verificarea unor date cu caracter personal din R.N.E.P.
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţii de interes public, cu modificările şi completările ulterioare; – cu tematica -Capitolul II – Organizarea și asigurarea accesului la informațiile de interes public Capitolul III – Sancțiuni
- Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice și în ceea se privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE; – cu tematica – Capitolul II – Reguli speciale privind prelucrarea unor categorii de date cu caracter personal Capitolul III – Derogari Capitolul IV – Responsabilul cu protecția datelor Capitolul V – Organisme de certificare
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; – cu tematica -Capitolul II – Întocmirea actelor de stare civilă Capitolul II indice 1 – Schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice Capitolul III – Înscrierea mențiunilor în actele de stare civilă Capitolul IV – Reconstituirea și întocmirea ulterioară a actelor de stare civilă Capitolul V – Anularea, modificarea, rectificarea sau completarea actelor de stare civilă si a mențiunilor Capitolul VI – Conținutul și forma actelor de stare civilă. Păstrarea registrelor de stare civilă
- H.G. nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materiede stare civilă, cu modificările şi completările ulterioare; – cu tematica- Capitolul II – Înregistrarea actelor de stare civilă Capitolul III – Înscrierea mențiunilor în registrele de stare civilă Capitolul IV – Reconstituirea și întocmirea ulterioară a actelor de stare civilă Capitolul V – Anularea, modificarea, completarea sau rectificarea actelor de stare civilă si a mențiunilor înscrise marginea acestora Capitolul VI – Atribuirea, înscrierea și gestionarea C.N.P. Capitolul VII – Înregistrarea actelor de stare civilă în caz de mobilizare, război ori participare la misiuni de menținere a păcii sau în scop umanitar Capitolul VIII – Eliberarea certificatelor de stare civilă
- Legea nr. 21/1991 – Legea cetăţeniei române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; – cu tematica- Capitolul II – Dobândirea cetățeniei române Capitolul III – Procedura acordării cetățeniei române Capitolul IV – Dovada cetățeniei române Capitolul V – Pierderea cetățeniei române
- Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată; – cu tematica – Capitolul I – Dispoziții generale Capitolul II – Proceduri privind participarea cetățenilor și asociațiilor legal constituite la procesul de elaborare a actelor normative și la procesul de luare a deciziilor
-
-
-
Relatii suplimentare se pot obtine de la doamna Neacsu Aura-Felicia – cons. principal – Compartiment Resurse Umane, SSM din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci, tel. 0372/364111 sau 0773791658.
Descarcă anuntul de AICI
Descarcă fișa postului de AICI
09.01.2025 – Avand in vedere prevederile art. VII alin. (7), alin.(14) , alin. (22) / XI din O.U.G. nr. 121 /2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, art. 89 din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019 cu modificarile si completarile ulterioare, art. VII alin. (3) din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal – bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, Primaria Municipiului Tecuci organizeaza concurs/examen de recrutare, pentru functia publica de executie temporar vacanta de Consilier clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Evidenta Persoanei din cadrul Serviciului Public Comunitar Locala de Evidenta a Persoanelor Tecuci, serviciu fara personalitate juridica aflat in subordinea Consiliului Local al Municipiului Tecuci.
Desfasurarea concursului/examenului :
–Proba scrisa : 27.01.2025 , ora. 13.00 , la sediul institutiei;
–Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior si va avea loc la sediul Primariei Municipiului Tecuci ;
Durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, perioada determinata.
Pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de consilier clasa I, grad profesional asistent , candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii de participare :
Conditii generale :
– conditiile prevazute de art. 465, art. 468 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificariele si completarile ulterioare ;
Conditii specifice :
– studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta ;
– vechime minima -1 ani
Data publicare Anunt concurs : 09.01.2025
Dosarele de inscriere la concurs/examen se vor depune la sediul institutiei publice organizatoare in termen de 8 zile calendaristice de la data publicarii anuntului (09.01. 2025 – 16.01.2025)
Conform art. 465 si Anexa nr. 10- Art. 94 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificarile si completarile ulterioare, dosarul de concurs va cuprinde urmatoarele documente :
a) formularul de inscriere , prevazut la art. 137 lit. b) ;
b) copia cartii de identitate ;
c) copia actului doveditor emis de autoritatile competente , in cazul in care a intervenit schimbarea numelui consemnat in certificatul de nastere ;
d) copia carnetului de munca si/sau a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata , care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului detinut , potrivit prevederilor din prezentul cod , dupa caz ;
e) copie ale diplomelor de studii sau echivalente , certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari sau detinerea unor competente specifice , dupa caz ;
f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior demararii etapei de selectie de catre medicul de familie al candidatului si a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii , valabil potrivit prevederilor legale ;
g) cazierul judiciar ;
h) declaratia pe propria raspundere , prin completarea rublicii corespunzatoare din formularul de inscriere , sau adeverinta care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica ;
i) declaratia pe propria raspundere , prin completarea rublicii corespunzatoare din formularul de inscriere , privind faptul ca , in ultimii 3 ani , persoana nu a fost destituita sau nu i-a incetat contractual individual de munca pentru motive disciplinare.
Copiile de pe actele depuse la dosarul de concurs se vor prezenta insotite de documentele originale care vor fi certificate pentru conformitate de catre secretarul comisiei de concurs, pana cel tarziu la data desfasurarii probei interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functia publica in cazul promovarii concursului.
Conform Art. 96 din O.U.G. nr. 57/2019 , la finalul procesului de constituire a dosarului de concurs, fiecarui candidat i se atribuie un numar de inregistrare a dosarului de concurs care se utilizeaza in comunicarea rezultatelor probelor .
Selectarea dosarelor se va face in termen de 1 zi lucratoare de la data limita de depunere a dosarelor de concurs.
Bibliografia si Tematica :
-
-
- Constituția României, republicată ;cu tematica -Constituția României, republicată :integral
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare ;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare ;
- Partea I,titlul I si titlul II ale partii a II-a,titlul I al partii a IV-a , titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare ;
- O.U.G. nr. 97/2005, privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, cu modificările şi completările ulterioare;
- H.G. nr. 295/ 2021 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor legale privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, precum și pentru stabilirea formei și conținutului actelor de identitate, ale dovezii de reședință și ale cărții de imobil;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţii de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice și în ceea se privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE;
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- H.G. nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materiede stare civilă, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 21/1991 – Legea cetăţeniei române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată;
-
-
-
Relatii suplimentare se pot obtine de la doamna Neacsu Aura-Felicia – cons. principal – Compartiment Resurse Umane, SSM din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Tecuci, tel. 0372/364111 sau 0773791658.
Descarcă anuntul de AICI
Descarcă fișa postului de AICI
Descarcă bibliografie de AICI