Aprobarea schemei Ajutor de minimis
Având în vedere adresa DAJ nr. 2513/19.11.2021 cu privire la aprobarea schemei – Ajutor de minimis pentru compensarea efectelor fenomenelor hidrometeorologice nefavorabile manifestate în perioada martie-mai 2021 asupra sectorului apicol-vă aducem la cunoștință urmatoarele:
- perioada de înscriere pentru anul 2021 este cuprinsă între a doua zi lucrătoare după intrarea în vigoare a prezentei hotărâri și 26 noiembrie 2021
- înscrierile se fac la centrul APIA de care aparții,
Dosarul trebuie să conțină urmatoarele acte:
- copie a BI/CI al/a solicitantului persoană fizică sau după caz împuternicire/procura notarială și o copie a BI/CI al/a reprezentantului legal;
- copie a atestatului de producător/copie a certificatului de înregistrare la registrul comerțului/Registrul național al asociațiilor și fundațiilor sau a actului în baza căruia își desfășoară activitatea, în cazul persoanelor juridice, precum și copie a BI/CI al/a împuternicitului persoană fizică;
- dovada cont activ bancă/trezorerie;
- copia documentului de înregistrare/autorizare sanitar-veterinară, eliberat de către DSVSA
Descarcă documentul de AICI
Total Page Visits: 2345 - Today Page Visits: 1